• 27-01-2026, 20:28:35
    #10
    Fnr34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşamış olmak için yaşıyoruz !
    22 aylık evladım var. Anca kendimizi geçindiriyoruz . Bu ülke şartlarında..Ona iyi bir gelecek sunabilmek en büyük tememnilerimden biri .
    Aynı soruları tekrar tekrar soruyorum birkere yurtdışında kalma gezme fırsatı buldum ve hiçbir konuda insanca yaşamadığımızı farkettim hayatı kolaylaştıran her türlü hizmet ülkemizde yasak yada engelli üllekerin birçoğu halkına kolaylık sağlamak için elinden geleni yapar örneğin yurtdışında şirketi uzaktan kurabiliyorsunuz çünkü adamlar ülkesine değer veriyor girişim yapmak birşeyler denemek herşey kolay vergi kaçırmak gibi bir terim yok çünkü gerek yok biz bu ülkede sabit düzenin içinde fanusun içinde çalışan işçiler gibiyiz.
  • 27-01-2026, 20:30:39
    #11
    Şuan kendi ayaklarım üzerinde durabilecek kadar güçlü olmak ve birilerinin çizdiği sınırlar içerisinde sıkışıp kalmamak,hayatda söz sahibi olmak...
  • 27-01-2026, 20:32:35
    #12
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı soruları tekrar tekrar soruyorum birkere yurtdışında kalma gezme fırsatı buldum ve hiçbir konuda insanca yaşamadığımızı farkettim hayatı kolaylaştıran her türlü hizmet ülkemizde yasak yada engelli üllekerin birçoğu halkına kolaylık sağlamak için elinden geleni yapar örneğin yurtdışında şirketi uzaktan kurabiliyorsunuz çünkü adamlar ülkesine değer veriyor girişim yapmak birşeyler denemek herşey kolay vergi kaçırmak gibi bir terim yok çünkü gerek yok biz bu ülkede sabit düzenin içinde fanusun içinde çalışan işçiler gibiyiz.
    Hocam çok stabil , borçlara adanmış, sosyalizm 0 olan hayatlar bunlar . Risk almadan veya denemeden zaten kazanamazsin. Çoğu ülke de çocuk başına insanlara ödeme yapıyorlar . Bankalara borcunu ödeyemedigi zaman çeşitli kolaylıklar sağlanıyor. Burada ise tam tersi hayatı zorlastirmak için herşey
  • 27-01-2026, 20:34:31
    #13
    Fnr34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok stabil , borçlara adanmış, sosyalizm 0 olan hayatlar bunlar . Risk almadan veya denemeden zaten kazanamazsin. Çoğu ülke de çocuk başına insanlara ödeme yapıyorlar . Bankalara borcunu ödeyemedigi zaman çeşitli kolaylıklar sağlanıyor. Burada ise tam tersi hayatı zorlastirmak için herşey
    Bir çok ülkede bu yardımlara bile gerek kalmıyor yurtdışınan ödeme alınamayan,apple pay,paypal gibi tüm dünyada kullanılan bazı hizmetlerden mahrumuz çünkü hatta bazı değil nerdeyse hepsinden mahrumuz ve bunlar bahane bile değil kapalı bir kutunun içerisinde gibiyiz yapmak istediğiniz herhangi bir işte onlarca engel çıkıyor karşınıza türkiye dışarısında bu böyle zor değil türkiyede vereceğiniz en basit karar bile insanın omzunda bir yük yüklüyor
  • 27-01-2026, 20:47:00
    #14
    Sağlıklı, Mutlu, Huzurlu olmak.
  • 28-01-2026, 17:49:46
    #15
    Şöyle bir hissiyat akar:

    https://www.youtube.com/watch?v=kvi7...&start_radio=1