Fnr34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşamış olmak için yaşıyoruz !
22 aylık evladım var. Anca kendimizi geçindiriyoruz . Bu ülke şartlarında..Ona iyi bir gelecek sunabilmek en büyük tememnilerimden biri .
Aynı soruları tekrar tekrar soruyorum birkere yurtdışında kalma gezme fırsatı buldum ve hiçbir konuda insanca yaşamadığımızı farkettim hayatı kolaylaştıran her türlü hizmet ülkemizde yasak yada engelli üllekerin birçoğu halkına kolaylık sağlamak için elinden geleni yapar örneğin yurtdışında şirketi uzaktan kurabiliyorsunuz çünkü adamlar ülkesine değer veriyor girişim yapmak birşeyler denemek herşey kolay vergi kaçırmak gibi bir terim yok çünkü gerek yok biz bu ülkede sabit düzenin içinde fanusun içinde çalışan işçiler gibiyiz.