• 27-01-2026, 20:10:08
    #1
    Hepimizin beklentileri hayalleri ulaşılabilen yada ulaşılamayacak bazı istekleri var sizin hayattan beklentiniz nedir ne için çabalıyorsunuz ?
  • 27-01-2026, 20:11:19
    #2
    Yaşayabilmek için çabalıyorum genelde
  • 27-01-2026, 20:11:37
    #3
    Mutlu olmak için 🙏
    Çocukken daha Dünya nasıl bir bilmiyorken, aslında Dünyaki en değerli şeye sahipmişiz...
  • 27-01-2026, 20:12:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Türkiye şartlarında hayatta kalmak.
  • 27-01-2026, 20:12:44
    #5
    SEOKOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşayabilmek için çabalıyorum genelde
    Konuyu aslında bunun için açtım bulunduğumuz şartlar ve ülkede böyle bir konuda hobiden hayallerinden mutluluğundan bahsedebilecek birileri varmı diye yoksa herkes yaşamayamı çalışıyor diye
  • 27-01-2026, 20:14:14
    #6
    furkandigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mutlu olmak için 🙏
    Çocukken daha Dünya nasıl bir bilmiyorken, aslında Dünyaki en değerli şeye sahipmişiz...
    İnsan lisede bir sabaha uyanmak istiyor bazen haklısınız belirli bir noktadan sonra mutlu olabilecek birşey kalmadı herşey bir çabaya ve engelleri aşmaya dönüştü.
    Sanki bir oyunun içindeyiz yasaklar,yolsuzluklar içerisinde oyunun kurallarının dışına çıkmaya çalışıyor gibiyiz.
  • 27-01-2026, 20:14:19
    #7
    Beklentiye girmemek gibi bir beklenti oluşturmaya çalışıyorum. Çünkü yeterince üzüldüm
  • 27-01-2026, 20:21:35
    #8
    hayatta kalmak
  • 27-01-2026, 20:25:53
    #9
    Yaşamış olmak için yaşıyoruz !
    22 aylık evladım var. Anca kendimizi geçindiriyoruz . Bu ülke şartlarında..Ona iyi bir gelecek sunabilmek en büyük tememnilerimden biri .