Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı soruları tekrar tekrar soruyorum birkere yurtdışında kalma gezme fırsatı buldum ve hiçbir konuda insanca yaşamadığımızı farkettim hayatı kolaylaştıran her türlü hizmet ülkemizde yasak yada engelli üllekerin birçoğu halkına kolaylık sağlamak için elinden geleni yapar örneğin yurtdışında şirketi uzaktan kurabiliyorsunuz çünkü adamlar ülkesine değer veriyor girişim yapmak birşeyler denemek herşey kolay vergi kaçırmak gibi bir terim yok çünkü gerek yok biz bu ülkede sabit düzenin içinde fanusun içinde çalışan işçiler gibiyiz.
Hocam çok stabil , borçlara adanmış, sosyalizm 0 olan hayatlar bunlar . Risk almadan veya denemeden zaten kazanamazsin. Çoğu ülke de çocuk başına insanlara ödeme yapıyorlar . Bankalara borcunu ödeyemedigi zaman çeşitli kolaylıklar sağlanıyor. Burada ise tam tersi hayatı zorlastirmak için herşey