Garajın Önüne Duba Koyma
6
●218
- 20-01-2026, 13:32:03Belediyeden izin almadan dükkan önüne dahi hiç bişi koyamazsın şikayet ederlerse ceza yersiniz ek olarak belediyeler ara ara dolasıp işgal edilen ürünleri topluyorlar
- 20-01-2026, 13:42:18Biliyorum hocam kafama göre koyamayacağımı. Yasal olarak ne yapmam gerekiyor?Ozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2026, 13:44:20Keşke yazıyı tam okusanız hocam. Herkes direkt koyacağım gibi anlamış. Resmi olarak ne yapmam gerekiyor diye soruyorum.frozenruzgar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2026, 13:48:01Belediyeye (Zabıta / İşgal birimi) dilekçe verip garaj girişi olarak kayıt/izin istemek. Uygun görürlerse ya resmi garaj girişi düzenliyorlar (rampa/işaretleme vs.) ya da özel izinle çözülüyor.ErsinSUCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle