• 20-01-2026, 13:29:17
    #1
    Selamlar, sokağımda bir dükkan tuttum ve araçlarım için garaj yapıyorum. Bu garajın önüne duba koysam belediye sıkıntı yapar diye biliyorum. Resmi olarak ne yapmam lazım? Ticari faaliyetim yok. Kendi araçlarım için kullanacağım. Teşekkürler.
  • 20-01-2026, 13:32:03
    #2
    Belediyeden izin almadan dükkan önüne dahi hiç bişi koyamazsın şikayet ederlerse ceza yersiniz ek olarak belediyeler ara ara dolasıp işgal edilen ürünleri topluyorlar
  • 20-01-2026, 13:40:14
    #3
    Ben, karşı komşu demir duba yaptırdı diye şikayet ettim belediye geldi betonla yapıştırdığı demir bariyeri adama söktürttü, bina sınırlarına aldırttı. Kamu alanı ise ilk şikayette söktürürler. Plastik duba falan sorun olmaz bence
  • 20-01-2026, 13:42:09
    #4
    Biri şikayet ederse kaldırırlar hocam.
  • 20-01-2026, 13:42:18
    #5
    Ozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben, karşı komşu demir duba yaptırdı diye şikayet ettim belediye geldi betonla yapıştırdığı demir bariyeri adama söktürttü, bina sınırlarına aldırttı. Kamu alanı ise ilk şikayette söktürürler. Plastik duba falan sorun olmaz bence
    Biliyorum hocam kafama göre koyamayacağımı. Yasal olarak ne yapmam gerekiyor?
  • 20-01-2026, 13:44:20
    #6
    frozenruzgar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biri şikayet ederse kaldırırlar hocam.
    Keşke yazıyı tam okusanız hocam. Herkes direkt koyacağım gibi anlamış. Resmi olarak ne yapmam gerekiyor diye soruyorum.
  • 20-01-2026, 13:48:01
    #7
    ErsinSUCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke yazıyı tam okusanız hocam. Herkes direkt koyacağım gibi anlamış. Resmi olarak ne yapmam gerekiyor diye soruyorum.
    Belediyeye (Zabıta / İşgal birimi) dilekçe verip “garaj girişi” olarak kayıt/izin istemek. Uygun görürlerse ya resmi garaj girişi düzenliyorlar (rampa/işaretleme vs.) ya da özel izinle çözülüyor.