Selamlar, sokağımda bir dükkan tuttum ve araçlarım için garaj yapıyorum. Bu garajın önüne duba koysam belediye sıkıntı yapar diye biliyorum. Resmi olarak ne yapmam lazım? Ticari faaliyetim yok. Kendi araçlarım için kullanacağım. Teşekkürler.