Ben, karşı komşu demir duba yaptırdı diye şikayet ettim belediye geldi betonla yapıştırdığı demir bariyeri adama söktürttü, bina sınırlarına aldırttı. Kamu alanı ise ilk şikayette söktürürler. Plastik duba falan sorun olmaz bence
Biliyorum hocam kafama göre koyamayacağımı. Yasal olarak ne yapmam gerekiyor?