ErsinSUCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke yazıyı tam okusanız hocam. Herkes direkt koyacağım gibi anlamış. Resmi olarak ne yapmam gerekiyor diye soruyorum.
Belediyeye (Zabıta / İşgal birimi) dilekçe verip “garaj girişi” olarak kayıt/izin istemek. Uygun görürlerse ya resmi garaj girişi düzenliyorlar (rampa/işaretleme vs.) ya da özel izinle çözülüyor.