• 19-01-2026, 22:22:29
    #1
    Netkreatif sunucularına ne oldu bilen varmı
    Sitesinede girilmiyor
    WhatsApp tam cevap veren yok mail yok
    Böyle bir olay olabilirmi ya 5 tane sunucum var erisim sagladigim an sunucuları direk taşıyacağım
    Korkutuyor beni
    Buradan bile yazdım özel mesaj cevap yok
    @Netkreatif;
  • 19-01-2026, 22:23:56
    #2
    Hocam ne kadar süredir oluyor bu? Yani 1-2 saati geçti mi?
  • 19-01-2026, 22:24:39
    #3
    soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ne kadar süredir oluyor bu? Yani 1-2 saati geçti mi?
    Hocam 4 saat olacak neredeyse
  • 19-01-2026, 22:26:56
    #4
    hocam ben bugun konustum DDOS saldırı altındaymıs bu hafta verımerkezını tasıyacaklarmıs ama benımde ciddi anlamda dosyalar mevcut suanda reseller hostınglere giriş yapamıyorum sabahtan itibaren böyle daha onceden devredilmeden once hıc bır sorun yoktu ve devredıldıkten sonra bu şekilde olmaya başladı girişler bi acılsın tüm hesapları başka firmaya taşımam gerekli taşıyacagım bu şekilde olmaz ciddi anlamda sıkıntı yapmaya başladı en azından bilgilendirme yapabilirler onuda yapmıyorlar
  • 19-01-2026, 22:27:17
    #5
    Aynen şuan bir sıkıntı var, düzelmesini bekliyorum ben de.
  • 19-01-2026, 22:28:28
    #6
    evscreativ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben bugun konustum DDOS saldırı altındaymıs bu hafta verımerkezını tasıyacaklarmıs ama benımde ciddi anlamda dosyalar mevcut suanda reseller hostınglere giriş yapamıyorum sabahtan itibaren böyle daha onceden devredilmeden once hıc bır sorun yoktu ve devredıldıkten sonra bu şekilde olmaya başladı girişler bi acılsın tüm hesapları başka firmaya taşımam gerekli taşıyacagım bu şekilde olmaz ciddi anlamda sıkıntı yapmaya başladı en azından bilgilendirme yapabilirler onuda yapmıyorlar
    Hocam insan bir mail atar durumu anlatır destek talep yok WhatsApp cevap yok buradan özel mesaj yazıyorum cevap yok konuya etiketliyorum hala cevap yok Bukadar saçma ticaret olmaz
  • 19-01-2026, 22:30:30
    #7
    bugun bende söyledim kendilerine başka cevap alamadım yani şuanda tüm kullanıcılar sıkıntıda insan bi alt yapısıyla ilgili düzenleme yapar anlamadım devredildiğinden beri böyle kesiliyor bazı vakitler geceleri bakım mı yapıyorlar ne yapıyor ozaman bile erişim olmuyordu
  • 19-01-2026, 22:33:25
    #8
    Valla yedeğini disyalarimi bı akşam başka bişey istemiyorum 6 sunucum var
    Devredildi devrallar çok işi bilmiyor zaten
    Öncekiler domain değişikliği istiyordum direk degistiriyorladi bunlar sunucuyu sifirlamadan degistiremiyor yedek alıp tekrar kurulum yapıyorum
    Herkes bu işi yapmasın ya
  • 19-01-2026, 22:33:39
    #9
    geçmiş olsun