hocam ben bugun konustum DDOS saldırı altındaymıs bu hafta verımerkezını tasıyacaklarmıs ama benımde ciddi anlamda dosyalar mevcut suanda reseller hostınglere giriş yapamıyorum sabahtan itibaren böyle daha onceden devredilmeden once hıc bır sorun yoktu ve devredıldıkten sonra bu şekilde olmaya başladı girişler bi acılsın tüm hesapları başka firmaya taşımam gerekli taşıyacagım bu şekilde olmaz ciddi anlamda sıkıntı yapmaya başladı en azından bilgilendirme yapabilirler onuda yapmıyorlar
Hocam insan bir mail atar durumu anlatır destek talep yok WhatsApp cevap yok buradan özel mesaj yazıyorum cevap yok konuya etiketliyorum hala cevap yok Bukadar saçma ticaret olmaz