Netkreatif sunucularına ne oldu - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Netkreatif sunucularına ne oldu
11
●
684
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Netkreatif sunucularına ne oldu
1
2
19-01-2026, 22:34:07
#10
Pars42
PFSENSE adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
geçmiş olsun
Teşekkürler hocam
19-01-2026, 22:44:34
#11
evscreativ
PFSENSE adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
geçmiş olsun
saol kanka
10-06-2026, 22:13:24
#12
tasmarket
Konuyu hortlatmak gibi olmasın ama sunucu komple gitti. 20 küsür sitemin hiçbirisine ulaşamıyorum. İşin kötü yanı netkreatifin kurumsal sitesi de açılmıyor ki ticket atıp durum hakkında bilgi alalım. Sizde durum nedir?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler