Konuyu hortlatmak gibi olmasın ama sunucu komple gitti. 20 küsür sitemin hiçbirisine ulaşamıyorum. İşin kötü yanı netkreatifin kurumsal sitesi de açılmıyor ki ticket atıp durum hakkında bilgi alalım. Sizde durum nedir?