Valla yedeğini disyalarimi bı akşam başka bişey istemiyorum 6 sunucum var
Devredildi devrallar çok işi bilmiyor zaten
Öncekiler domain değişikliği istiyordum direk degistiriyorladi bunlar sunucuyu sifirlamadan degistiremiyor yedek alıp tekrar kurulum yapıyorum
Herkes bu işi yapmasın ya