• 19-01-2026, 08:13:22
    #1
    https://maps.app.goo.gl/fZxm4TJQpZHdTcou8

    böyle bir yerde neden bu kadar çok kepenkleri kapalı evlar var yatırım mı yapıldı buraya anlamadım.
  • 19-01-2026, 08:18:17
    #2
    Hocam merkeze 160km uzaklıkta bir yer buraya nasıl denk geldiniz
  • 19-01-2026, 08:20:17
    #3
    Yazlık ev olarak, bahçe evi olarak kullanılıyor olaiblir. Yada yurt dışından gelip kalıyorlardır, olmadıkları dönemde öyledir. Tuhaf bir şey yok ki, köy evlerinin %70i böyle olur zaten.
  • 19-01-2026, 08:23:30
    #4
    Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazlık ev olarak, bahçe evi olarak kullanılıyor olaiblir. Yada yurt dışından gelip kalıyorlardır, olmadıkları dönemde öyledir. Tuhaf bir şey yok ki, köy evlerinin %70i böyle olur zaten.
    hocam yurt dışından biri gelip konya' da merkeze uzak bir yerde kalacaklarını hiç sanmıyorum. bu daha çok geleceğe yatırım gibi gözüktü gözüme
  • 19-01-2026, 08:23:55
    #5
    metoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merkeze 160km uzaklıkta bir yer buraya nasıl denk geldiniz
    geoguessr oynuyorum hocam
  • 19-01-2026, 08:25:11
    #6
    akat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yurt dışından biri gelip konya' da merkeze uzak bir yerde kalacaklarını hiç sanmıyorum. bu daha çok geleceğe yatırım gibi gözüktü gözüme
    Ben sanıyorum konyalı olarak. Konyaya 150 km uzaklıkta bile kalıyorlar. Uzak ilçelerimiz var köylerimiz var, adam köyüne yapıyor evi.
  • 19-01-2026, 08:37:39
    #7
    Hırsızlığa karşı önlem alınmış olabilir. Bizim de şehre 5 km uzaklıkta, normalde yerleşim yeri olan bir mahallede villamız var. Biz de güvenlik amacıyla kepenk yaptırmıştık, kapı ve pencerelerde ekstra koruma demiride var. Çünkü çevredeki komşular ve komşuların çocukları duvarın üstünden atlayıp içerde geziyor. Gitmeyeli 5-6 ay oldu, kirayada veremiyoruz içini mahvederler diye öyle boş boş duruyor.
  • 19-01-2026, 08:52:18
    #8
    Konyanın birçok köyü bu şekilde. Cihanbeyli tarafındaki köylülerin çoğu avrupada yaşıyor köyde ev yapmak biraz gösteriş için. İlkel bir güdü yani.
  • 19-01-2026, 15:45:55
    #9
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konyanın birçok köyü bu şekilde. Cihanbeyli tarafındaki köylülerin çoğu avrupada yaşıyor köyde ev yapmak biraz gösteriş için. İlkel bir güdü yani.
    gösteriş için değil. yapmışken güzel olsun diyorlar, bir çoğu ilerde emekli olup kesin dönüş yaparım kafasında zaten.