Hırsızlığa karşı önlem alınmış olabilir. Bizim de şehre 5 km uzaklıkta, normalde yerleşim yeri olan bir mahallede villamız var. Biz de güvenlik amacıyla kepenk yaptırmıştık, kapı ve pencerelerde ekstra koruma demiride var. Çünkü çevredeki komşular ve komşuların çocukları duvarın üstünden atlayıp içerde geziyor. Gitmeyeli 5-6 ay oldu, kirayada veremiyoruz içini mahvederler diye öyle boş boş duruyor.