yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konyanın birçok köyü bu şekilde. Cihanbeyli tarafındaki köylülerin çoğu avrupada yaşıyor köyde ev yapmak biraz gösteriş için. İlkel bir güdü yani.
gösteriş için değil. yapmışken güzel olsun diyorlar, bir çoğu ilerde emekli olup kesin dönüş yaparım kafasında zaten.