Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazlık ev olarak, bahçe evi olarak kullanılıyor olaiblir. Yada yurt dışından gelip kalıyorlardır, olmadıkları dönemde öyledir. Tuhaf bir şey yok ki, köy evlerinin %70i böyle olur zaten.
hocam yurt dışından biri gelip konya' da merkeze uzak bir yerde kalacaklarını hiç sanmıyorum. bu daha çok geleceğe yatırım gibi gözüktü gözüme