• 14-01-2026, 21:14:45
    #1
    İyi forumlar Cumartesi günü motordayken yetersiz ehliyetten 11629 TL ceza yazıldı motoru çekiciyle otoparka götürdüler 2250 TL ödeyip çıkardık 5 gündür e devlette ceza görünmüyor tutanak tutuldu imzada attım ceza fişi var polis sonradan iptal etmiş vs olabilirmi neden düşmez sonradanmı düşüyor bilgisi olan varmı acaba
  • Kabul Edilen Cevap
    • bannedservices adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      İyi forumlar Cumartesi günü motordayken yetersiz ehliyetten 11629 TL ceza yazıldı motoru çekiciyle otoparka götürdüler 2250 TL ödeyip çıkardık 5 gündür e devlette ceza görünmüyor tutanak tutuldu imzada attım ceza fişi var polis sonradan iptal etmiş vs olabilirmi neden düşmez sonradanmı düşüyor bilgisi olan varmı acaba
      Ehliyetim varken nüfus müd. tarafından iptal edilmiş gözüküyordu çevirmede aracımı bağladılar araç sahibi olmadığım için o zaman ne ceza makbuzu verdiler ne başka bir şey ceza yemedim sadece bağladı sandım e-devlete dahi bir ceza düşmedi 3 ay sonra bir baktım icra dosyasına dönüşmüş dikkat edin hocam sisteme bazen geç düşüyor bazen düşmüyor erken ödeme sürenizi kaybetmeden ödemeye çalışın bence
  • 14-01-2026, 21:16:11
    #2
    Size kağıt verdiyse e-Devlet e geç işler
    • bannedservices
    bannedservices bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-01-2026, 21:20:44
    #3
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    bannedservices adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi forumlar Cumartesi günü motordayken yetersiz ehliyetten 11629 TL ceza yazıldı motoru çekiciyle otoparka götürdüler 2250 TL ödeyip çıkardık 5 gündür e devlette ceza görünmüyor tutanak tutuldu imzada attım ceza fişi var polis sonradan iptal etmiş vs olabilirmi neden düşmez sonradanmı düşüyor bilgisi olan varmı acaba
    Ehliyetim varken nüfus müd. tarafından iptal edilmiş gözüküyordu çevirmede aracımı bağladılar araç sahibi olmadığım için o zaman ne ceza makbuzu verdiler ne başka bir şey ceza yemedim sadece bağladı sandım e-devlete dahi bir ceza düşmedi 3 ay sonra bir baktım icra dosyasına dönüşmüş dikkat edin hocam sisteme bazen geç düşüyor bazen düşmüyor erken ödeme sürenizi kaybetmeden ödemeye çalışın bence
  • 14-01-2026, 21:28:01
    #4
    hemen dusmuyıor 2 haftaya duser
  • 14-01-2026, 21:39:07
    #5
    antiddos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ehliyetim varken nüfus müd. tarafından iptal edilmiş gözüküyordu çevirmede aracımı bağladılar araç sahibi olmadığım için o zaman ne ceza makbuzu verdiler ne başka bir şey ceza yemedim sadece bağladı sandım e-devlete dahi bir ceza düşmedi 3 ay sonra bir baktım icra dosyasına dönüşmüş dikkat edin hocam sisteme bazen geç düşüyor bazen düşmüyor erken ödeme sürenizi kaybetmeden ödemeye çalışın bence
    devlet vatandaşı öpme derdinde kaybedecek bişeyim yok dönüştürsünler zaten ödemeyi düşünmüyordum sadece merak ettim neden düşmediğini