İyi forumlar Cumartesi günü motordayken yetersiz ehliyetten 11629 TL ceza yazıldı motoru çekiciyle otoparka götürdüler 2250 TL ödeyip çıkardık 5 gündür e devlette ceza görünmüyor tutanak tutuldu imzada attım ceza fişi var polis sonradan iptal etmiş vs olabilirmi neden düşmez sonradanmı düşüyor bilgisi olan varmı acaba