antiddos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ehliyetim varken nüfus müd. tarafından iptal edilmiş gözüküyordu çevirmede aracımı bağladılar araç sahibi olmadığım için o zaman ne ceza makbuzu verdiler ne başka bir şey ceza yemedim sadece bağladı sandım e-devlete dahi bir ceza düşmedi 3 ay sonra bir baktım icra dosyasına dönüşmüş dikkat edin hocam sisteme bazen geç düşüyor bazen düşmüyor erken ödeme sürenizi kaybetmeden ödemeye çalışın bence
devlet vatandaşı öpme derdinde kaybedecek bişeyim yok dönüştürsünler zaten ödemeyi düşünmüyordum sadece merak ettim neden düşmediğini