bannedservices adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi forumlar Cumartesi günü motordayken yetersiz ehliyetten 11629 TL ceza yazıldı motoru çekiciyle otoparka götürdüler 2250 TL ödeyip çıkardık 5 gündür e devlette ceza görünmüyor tutanak tutuldu imzada attım ceza fişi var polis sonradan iptal etmiş vs olabilirmi neden düşmez sonradanmı düşüyor bilgisi olan varmı acaba
Ehliyetim varken nüfus müd. tarafından iptal edilmiş gözüküyordu çevirmede aracımı bağladılar araç sahibi olmadığım için o zaman ne ceza makbuzu verdiler ne başka bir şey ceza yemedim sadece bağladı sandım e-devlete dahi bir ceza düşmedi 3 ay sonra bir baktım icra dosyasına dönüşmüş dikkat edin hocam sisteme bazen geç düşüyor bazen düşmüyor erken ödeme sürenizi kaybetmeden ödemeye çalışın bence