• 12-01-2026, 23:55:53
    #10
    newmon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gamin laptopum var.
    macbook heves ettim kullanışlı mı windowsla birilkte kullanılabilr mi tavsiyleriniz ne olur

    Macke windows kurulur ve çok daha iyi çalışır lakin hevesle mac alınmaz.
  • 12-01-2026, 23:56:04
    #11
    anilguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    M4 aldım, 1 kere açtım o kadar...

    Bilmiyorum şık, güzel bilgisayar.. Plastik değil windows laptoplar gibi + 50 kg adaptörü yok + x20 uzun süre gidiyor
    batarya
    windows alışkanlıgından mı 1 kere açtınız
  • 12-01-2026, 23:56:39
    #12
    Peki hocalarım aranızda magic mouse kullanan var mı ? Magic mouse sanki windowsta kullandığımız mouselar gibi değil hassasiyeti ne kadar arttırırsak arttıralım bir yavaş kalıyor sanki dona dona gidiyor. konu dışı oldu ama
  • 12-01-2026, 23:56:44
    #13
    systemkruger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstad yıllarca windows kullandım. 1.5 sene önce premier pro çalıştırması için sırf MacBook aldım. M3 air 8 GB ram, 13.6 inç olan modeli. İlk başta zorlandım ama şunu anladım ki yıllardır pc kullanmamışım. şuan hem evde hemde iş yerine götürüp orda kullanıyorum ve windows laptopum var, uzun zamandır açmadım bile hiç, iş yerinde ki laptopu da aylardır hiç kullanmadım. Kullanmaya da niyetim yok. O kadar memnunum ki anlatamam. Hatta iş yerindekilerin de çok dikkatini çekiyor ve sürekli soruyorlar çok güzelmiş diye. Ya işlevselliğini mi anlatayım, ekran renklerinin canlılığını mı, bir kere bile kasmadı onu mu anlatayım, bilmiyorum. Ancak eğer oyun da yüklemek istersen oyun yüklenmiyor. sadece iş için kullanabilirsin. Ben çok memnunum.
    Ben bu kadar uzun yazmadığım için aşık olursun yazmıştım tam olarak aynı şeyleri yaşadık hocam
  • 12-01-2026, 23:57:37
    #14
    systemkruger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstad yıllarca windows kullandım. 1.5 sene önce premier pro çalıştırması için sırf MacBook aldım. M3 air 8 GB ram, 13.6 inç olan modeli. İlk başta zorlandım ama şunu anladım ki yıllardır pc kullanmamışım. şuan hem evde hemde iş yerine götürüp orda kullanıyorum ve windows laptopum var, uzun zamandır açmadım bile hiç, iş yerinde ki laptopu da aylardır hiç kullanmadım. Kullanmaya da niyetim yok. O kadar memnunum ki anlatamam. Hatta iş yerindekilerin de çok dikkatini çekiyor ve sürekli soruyorlar çok güzelmiş diye. Ya işlevselliğini mi anlatayım, ekran renklerinin canlılığını mı, bir kere bile kasmadı onu mu anlatayım, bilmiyorum. Ancak eğer oyun da yüklemek istersen oyun yüklenmiyor. sadece iş için kullanabilirsin. Ben çok memnunum.
    etkileyici bir yorum olmuş teşekkürler
  • 12-01-2026, 23:57:56
    #15
    Vovno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Macke windows kurulur ve çok daha iyi çalışır lakin hevesle mac alınmaz.
    Her donanım uygun değil hocam.
  • 12-01-2026, 23:58:24
    #16
    MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu kadar uzun yazmadığım için aşık olursun yazmıştım tam olarak aynı şeyleri yaşadık hocam
    bende aşık oldum hocam aynı sizin gibi. Şimdi başka hiç bir kıza şey yani pc ye bakmıyorum artık
  • 13-01-2026, 00:04:41
    #17
    Şunu da ekleyeyim. Özellikle Ekosistemi çok çok başarılı.
    Örneğin bende iPhone ve AirPods da var. Örneğin telefonda FaceTime den biri ile görüşürken anında görüşmeyi pc ye aktarıp ordan devam edebiliyorsunuz (normal aramalar arası da telefon-pc geçişi yapabiliyorsunuz) veya tel çaldığında aynı bildirim pc de de gözüküyor. isterseniz ordan da cevap verip görüşme gerçekleştirebiliyorsunuz. Kulaklıkta aynı anda macbooka bağlanıyor. Ekran paylaşımı yaparak karşıdakine pc den bişey de gösterebiliyorsunuz. Ben en çok pc den telefon görüşmesi yapmasına şaşırmıştım ilk başta
  • 13-01-2026, 00:05:24
    #18
    Yorumları okumaya gelmiştim şimdi hiç aklımda yokken beni de heveslendirdiniz.