• 13-01-2026, 00:19:16
    #19
    macbookla oyunda oynarsınız hocam. sadece heves ise alın hevesinizi giderin satması kolay zaten.
  • 13-01-2026, 00:29:20
    #20
    kodecra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki hocalarım aranızda magic mouse kullanan var mı ? Magic mouse sanki windowsta kullandığımız mouselar gibi değil hassasiyeti ne kadar arttırırsak arttıralım bir yavaş kalıyor sanki dona dona gidiyor. konu dışı oldu ama
    Magic mouse kullanılamaz zaten.
    Güya inovasyon yapacağız diye garabet bir şey üretmişler.
    Karpal tünel sendromunuz yoksa hayırlı olsun mutlaka olacaktır.
    Mac cihazlarda zaten kablosuz farelerin bazıları maalesef aynı sorunu yaşıyor.
    O yüzden kablolu kullanıyorum.
  • 13-01-2026, 00:55:20
    #21
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Magic mouse kullanılamaz zaten.
    Güya inovasyon yapacağız diye garabet bir şey üretmişler.
    Karpal tünel sendromunuz yoksa hayırlı olsun mutlaka olacaktır.
    Mac cihazlarda zaten kablosuz farelerin bazıları maalesef aynı sorunu yaşıyor.
    O yüzden kablolu kullanıyorum.
    tavsiyeniz için teşekkür ederim hocam...
  • 13-01-2026, 06:09:36
    #22
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    Valla zamanında aldım sadece ilk 97 kurtlar vadisi izledim o kadar hala duruyor kenarda.
  • 13-01-2026, 06:48:02
    #23
    Ahmet Eşref adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla zamanında aldım sadece ilk 97 kurtlar vadisi izledim o kadar hala duruyor kenarda.
    Kullanışlı değil mi
  • 13-01-2026, 09:12:37
    #24
    Bende hiç kullanmadım baya hevesleniyorum
    10 liraya kadar eski model air ya da macbook bakıcam bi ara
    Film izlerim kodları onda yaparım yeter zaten o yüzden 10 lira üstü haram 😂
  • 13-01-2026, 09:57:10
    #25
    İlk Macbook'u 2008 yılında almıştım, o dönem çalıştığım firmada patronum Macbook Air almıştı bir kaç şey istedi yapamayınca çok bozulmuştum.
    Hırs yaptım hemen en ucuz, 2. el çalışan bir şey aldım sarı siteden, forumlarına üye oldum, uzunca kullandım, kurulum yaptım, güzelce öğrendim.
    Çok iyi bir Windows kullanıcısıyım, ortalamanın üzerinde ise iyi bir Macos kullanıcısıyım.
    Benim bilgisayarda işim Office uygulamaları, mail trafiği, web (tarayıcılar ve gezinti), yazılım ve kodlama üzerine.
    Mac kullansam çok rahat işimi görüyor, fakat müşterilerimiz Windows üzerinde bir yazılım kullandığı için onlardan uygulama almak denemek vb. durumlardan ötürü Windows kullanıyorum, Mac de bunu yapabilirim (sanal makina ile) fakat kolayıma geldiği için yapmıyorum.
    M1 Air cihazlar çok uygun rakamlarda, Macos kullanmayı öğrenmek için alabilirsiniz, günlük işler yapan birilerine de 8 256 çok rahat yetiyor.
  • 13-01-2026, 09:58:56
    #26
    newmon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gamin laptopum var.
    macbook heves ettim kullanışlı mı windowsla birilkte kullanılabilr mi tavsiyleriniz ne olur

    https://www.youtube.com/watch?v=C-EEVDksQTs


    Şu videoyu bir izleyin, karar yine size kalmış elbet. Bu arada mac ve win karşılaştırması ile ilgili olarak meşhur bir söz vardır ''Mac'in yaptığını bir windows yapar, ama windows'un yaptığını bir mac yapamaz'' < Bunun örneği de çok, crack, oyun vs..
  • 13-01-2026, 10:05:25
    #27
    mrwoox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk Macbook'u 2008 yılında almıştım, o dönem çalıştığım firmada patronum Macbook Air almıştı bir kaç şey istedi yapamayınca çok bozulmuştum.
    Hırs yaptım hemen en ucuz, 2. el çalışan bir şey aldım sarı siteden, forumlarına üye oldum, uzunca kullandım, kurulum yaptım, güzelce öğrendim.
    Çok iyi bir Windows kullanıcısıyım, ortalamanın üzerinde ise iyi bir Macos kullanıcısıyım.
    Benim bilgisayarda işim Office uygulamaları, mail trafiği, web (tarayıcılar ve gezinti), yazılım ve kodlama üzerine.
    Mac kullansam çok rahat işimi görüyor, fakat müşterilerimiz Windows üzerinde bir yazılım kullandığı için onlardan uygulama almak denemek vb. durumlardan ötürü Windows kullanıyorum, Mac de bunu yapabilirim (sanal makina ile) fakat kolayıma geldiği için yapmıyorum.
    M1 Air cihazlar çok uygun rakamlarda, Macos kullanmayı öğrenmek için alabilirsiniz, günlük işler yapan birilerine de 8 256 çok rahat yetiyor.
    Teşekkürler