kodecra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki hocalarım aranızda magic mouse kullanan var mı ? Magic mouse sanki windowsta kullandığımız mouselar gibi değil hassasiyeti ne kadar arttırırsak arttıralım bir yavaş kalıyor sanki dona dona gidiyor. konu dışı oldu ama
Magic mouse kullanılamaz zaten.
Güya inovasyon yapacağız diye garabet bir şey üretmişler.
Karpal tünel sendromunuz yoksa hayırlı olsun mutlaka olacaktır.
Mac cihazlarda zaten kablosuz farelerin bazıları maalesef aynı sorunu yaşıyor.
O yüzden kablolu kullanıyorum.