Peki hocalarım aranızda magic mouse kullanan var mı ? Magic mouse sanki windowsta kullandığımız mouselar gibi değil hassasiyeti ne kadar arttırırsak arttıralım bir yavaş kalıyor sanki dona dona gidiyor. konu dışı oldu ama