Şunu da ekleyeyim. Özellikle Ekosistemi çok çok başarılı.
Örneğin bende iPhone ve AirPods da var. Örneğin telefonda FaceTime den biri ile görüşürken anında görüşmeyi pc ye aktarıp ordan devam edebiliyorsunuz (normal aramalar arası da telefon-pc geçişi yapabiliyorsunuz) veya tel çaldığında aynı bildirim pc de de gözüküyor. isterseniz ordan da cevap verip görüşme gerçekleştirebiliyorsunuz. Kulaklıkta aynı anda macbooka bağlanıyor. Ekran paylaşımı yaparak karşıdakine pc den bişey de gösterebiliyorsunuz. Ben en çok pc den telefon görüşmesi yapmasına şaşırmıştım ilk başta