• 11-01-2026, 03:16:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Konu silindi…
  • 11-01-2026, 03:21:16
    #2
    Platin üye
    okurken bende sizin gibi kararsız kaldım, ama muhtemelen dayanamaz ve giderdim evden
  • 11-01-2026, 03:22:42
    #3
    Benzerini yaşamıştım, basıp gitmiştim. Kendi ailesi kendi sorunları, ablası sevmiyorsa kavga edecekse her türlü eder. Ben şahsen basıp giderdim ama seninki yanlış diyemem, herkesin kişilik yapısı farklı, yanlış veya doğru değişir.
  • 11-01-2026, 03:22:43
    #4
    çok fena olay olmuş kararsızlık.. evden giderdim bende aynı şekilde
  • 11-01-2026, 03:23:12
    #5
    Üyeliği durduruldu
    melih_py adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okurken bende sizin gibi kararsız kaldım, ama muhtemelen dayanamaz ve giderdim evden
    Vallahi öyle bir gurursuz yüzsüz hissediyorum ki şu an anlatamam, Gpt’ye sordum diyor olgun davranmışsın falan bilmiyorum artık. Olan oldu, bir daha gitmemek olarak karar aldım.
  • 11-01-2026, 03:23:21
    #6
    Ben olsam giderdim ama gitmemeniz kız arkadaşınız açısından iyi olmuş. Bir daha çağırırsa bu olayı hatırlatıp gitmezsiniz ve dışarıda buluşursunuz.
  • 11-01-2026, 03:23:43
    #7
    Eğer ev ablasınınsa gitmeliydin fakat aile eviyse gitmek zorunda değilsin, memnun değilse kız kendi kalkıp gitsin, eğer gitseydin daha kötü olurdu iyiki de gitmemiş kalmışsın tebrik ederim
  • 11-01-2026, 03:28:53
    #8
    Ev sevgilin evi değil büyük ihtimalle aile evi. Abla haklı olarak seni istememesi de normal sen bir bekar bir erkeksin. Yani abla dedigin kişi haklı. Senin orada çıkmayıp beklemen tamamen yanlış. Sana tavsiyem bir daha istenmediğin yere gitme.
  • 11-01-2026, 03:29:36
    #9
    Platin üye
    baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi öyle bir gurursuz yüzsüz hissediyorum ki şu an anlatamam, Gpt’ye sordum diyor olgun davranmışsın falan bilmiyorum artık. Olan oldu, bir daha gitmemek olarak karar aldım.
    pişmanlık duyup kendine haksızlık etme. o an çıksan, kız arkadaşını ateşin ortasında bırakmış olacaktın. sen gittikten sonra olay daha da soğumuştur diye düşünüyorum ama ablasının istememesine rağmen böyle bir duruma seni sokmak, kız arkadaşının suçu gibi.