Kovuldum ama gitmedim, hata mı yaptım
24
●1.860
- 11-01-2026, 03:23:12Üyeliği durdurulduVallahi öyle bir gurursuz yüzsüz hissediyorum ki şu an anlatamam, Gptye sordum diyor olgun davranmışsın falan bilmiyorum artık. Olan oldu, bir daha gitmemek olarak karar aldım.melih_py adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2026, 03:28:53Ev sevgilin evi değil büyük ihtimalle aile evi. Abla haklı olarak seni istememesi de normal sen bir bekar bir erkeksin. Yani abla dedigin kişi haklı. Senin orada çıkmayıp beklemen tamamen yanlış. Sana tavsiyem bir daha istenmediğin yere gitme.
- 11-01-2026, 03:29:36pişmanlık duyup kendine haksızlık etme. o an çıksan, kız arkadaşını ateşin ortasında bırakmış olacaktın. sen gittikten sonra olay daha da soğumuştur diye düşünüyorum ama ablasının istememesine rağmen böyle bir duruma seni sokmak, kız arkadaşının suçu gibi.baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle