Vallahi öyle bir gurursuz yüzsüz hissediyorum ki şu an anlatamam, Gptye sordum diyor olgun davranmışsın falan bilmiyorum artık. Olan oldu, bir daha gitmemek olarak karar aldım.
pişmanlık duyup kendine haksızlık etme. o an çıksan, kız arkadaşını ateşin ortasında bırakmış olacaktın. sen gittikten sonra olay daha da soğumuştur diye düşünüyorum ama ablasının istememesine rağmen böyle bir duruma seni sokmak, kız arkadaşının suçu gibi.