Eğer ev ablasınınsa gitmeliydin fakat aile eviyse gitmek zorunda değilsin, memnun değilse kız kendi kalkıp gitsin, eğer gitseydin daha kötü olurdu iyiki de gitmemiş kalmışsın tebrik ederim