• 07-01-2026, 20:56:26
    #1
    Merhaba,

    Aylık 300.000₺ - 600.000₺ arası gelirim var. (bazen aylık 1.000.000₺'i geçiyor)

    Amerika'ya yasal yolla en kolay şekil de nasıl gidebilirim biri aydınlatabilir mi?

    Araştırma yaptım fakat hep yüksek maliyetli seçenekler çıkıyor yatırımcı vizesi v.s, sizce nasıl bir yol izleyebilirim?

    Eğer taşınabilirsem Türkiye de arabamı ve evimi satacağım ABD'de ev alacağım tabii mümkünse.
  • 07-01-2026, 20:58:19
    #2
    aylık 1m kazanan birisinin yüksek maliyetten serzenişte bulunması ilginç geldi
  • 07-01-2026, 20:58:56
    #3
    E2 yatırımcı vizesi 200-250bin dolarlık yatırım yapar bir işletme kurar veya satın alırsanız garanti gibi. Kendi işinizi yapabileceğiniz kolay amorti edecek riski düşük bir sektöre yatırım yapmak en garanti yol olacaktır
  • 07-01-2026, 21:01:12
    #4
    Yeri geliyor aylık 1 milyon TL kazanıyorsun. Amerikaya gitmenin yolunu gelip R10'da konu açarak mı soruyorsun Gönder bi adamını avukatlara, vize danışmanlarına sorsun. Hatta bi 100 bin ateşlersen ben sana Amerikaya gitmenin yolları diye kitap yazarım.
  • 07-01-2026, 21:01:21
    #5
    Ortalama 100-150k usd yatırıma zaten E-2 Yatırımcı Vizesi çok rahat alabiliyorsun. Onun dışında abd'ye gitmen şuan zor zaten yasal yollarla. Green card falan hepsi kalktı. Gold card alsan 1m usd
    Önünde iki seçenek var ya E-2 yada EB-2 NIW.
  • 07-01-2026, 21:02:04
    #6
    erdogankir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeri geliyor aylık 1 milyon TL kazanıyorsun. Amerikaya gitmenin yolunu gelip R10'da konu açarak mı soruyorsun Gönder bi adamını avukatlara, vize danışmanlarına sorsun. Hatta bi 100 bin ateşlersen ben sana Amerikaya gitmenin yolları diye kitap yazarım.
    Aga burası r10. Herkesin yazdığı gibi olsa ohoooooo
  • 07-01-2026, 21:02:40
    #7
    erdogankir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeri geliyor aylık 1 milyon TL kazanıyorsun. Amerikaya gitmenin yolunu gelip R10'da konu açarak mı soruyorsun Gönder bi adamını avukatlara, vize danışmanlarına sorsun. Hatta bi 100 bin ateşlersen ben sana Amerikaya gitmenin yolları diye kitap yazarım.
    Hocam forum da bilen kişiler olabilir diye açtım konuyu ve kesin gideceğim diye kafama koymadım, eğer kolay bir yolu varsa zaten illaha bu işlerle ilgilenen birine ücret ödeyip yardım isterim. Kendim araştırma yaptım maliyetli geldi biraz ondan dolayı sormak istedim.
  • 07-01-2026, 21:13:49
    #8
    O gelire sahip kişilere hiç bir kapı kapalı değildir. İstediği gibi her yere gidip gelebilir. Fakir için her şey sorundur. İşiniz olduğu için turist vizesi alın gezin tozun her zaman geliyorsunuz diye kimse bir şey demez şartlara göre de iş yapmak için plan yaparsınız.
  • 07-01-2026, 21:18:46
    #9
    erdogankir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeri geliyor aylık 1 milyon TL kazanıyorsun. Amerikaya gitmenin yolunu gelip R10'da konu açarak mı soruyorsun Gönder bi adamını avukatlara, vize danışmanlarına sorsun. Hatta bi 100 bin ateşlersen ben sana Amerikaya gitmenin yolları diye kitap yazarım.
    konu sahibi 1 ay önce bir konu açmıştı 1500 TL dilekçeye para vermemek için yardım rica ediyordu 😂😂