Merhaba,
Aylık 300.000₺ - 600.000₺ arası gelirim var. (bazen aylık 1.000.000₺'i geçiyor)
Amerika'ya yasal yolla en kolay şekil de nasıl gidebilirim biri aydınlatabilir mi?
Araştırma yaptım fakat hep yüksek maliyetli seçenekler çıkıyor yatırımcı vizesi v.s, sizce nasıl bir yol izleyebilirim?
Eğer taşınabilirsem Türkiye de arabamı ve evimi satacağım ABD'de ev alacağım tabii mümkünse.
Amerikaya taşınmak istiyorum
14
●464
- 07-01-2026, 21:01:12Yeri geliyor aylık 1 milyon TL kazanıyorsun. Amerikaya gitmenin yolunu gelip R10'da konu açarak mı soruyorsun
Gönder bi adamını avukatlara, vize danışmanlarına sorsun. Hatta bi 100 bin ateşlersen ben sana Amerikaya gitmenin yolları diye kitap yazarım.
- 07-01-2026, 21:02:04Aga burası r10. Herkesin yazdığı gibi olsa ohooooooerdogankir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2026, 21:02:40Hocam forum da bilen kişiler olabilir diye açtım konuyu ve kesin gideceğim diye kafama koymadım, eğer kolay bir yolu varsa zaten illaha bu işlerle ilgilenen birine ücret ödeyip yardım isterim. Kendim araştırma yaptım maliyetli geldi biraz ondan dolayı sormak istedim.erdogankir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2026, 21:13:49O gelire sahip kişilere hiç bir kapı kapalı değildir. İstediği gibi her yere gidip gelebilir. Fakir için her şey sorundur. İşiniz olduğu için turist vizesi alın gezin tozun her zaman geliyorsunuz diye kimse bir şey demez şartlara göre de iş yapmak için plan yaparsınız.
- 07-01-2026, 21:18:46konu sahibi 1 ay önce bir konu açmıştı 1500 TL dilekçeye para vermemek için yardım rica ediyordu 😂😂erdogankir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
