erdogankir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeri geliyor aylık 1 milyon TL kazanıyorsun. Amerikaya gitmenin yolunu gelip R10'da konu açarak mı soruyorsun Gönder bi adamını avukatlara, vize danışmanlarına sorsun. Hatta bi 100 bin ateşlersen ben sana Amerikaya gitmenin yolları diye kitap yazarım.
Hocam forum da bilen kişiler olabilir diye açtım konuyu ve kesin gideceğim diye kafama koymadım, eğer kolay bir yolu varsa zaten illaha bu işlerle ilgilenen birine ücret ödeyip yardım isterim. Kendim araştırma yaptım maliyetli geldi biraz ondan dolayı sormak istedim.