Merhaba,

Aylık 300.000₺ - 600.000₺ arası gelirim var. (bazen aylık 1.000.000₺'i geçiyor)

Amerika'ya yasal yolla en kolay şekil de nasıl gidebilirim biri aydınlatabilir mi?

Araştırma yaptım fakat hep yüksek maliyetli seçenekler çıkıyor yatırımcı vizesi v.s, sizce nasıl bir yol izleyebilirim?

Eğer taşınabilirsem Türkiye de arabamı ve evimi satacağım ABD'de ev alacağım tabii mümkünse.