erdogankir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeri geliyor aylık 1 milyon TL kazanıyorsun. Amerikaya gitmenin yolunu gelip R10'da konu açarak mı soruyorsun Gönder bi adamını avukatlara, vize danışmanlarına sorsun. Hatta bi 100 bin ateşlersen ben sana Amerikaya gitmenin yolları diye kitap yazarım.
Aga burası r10. Herkesin yazdığı gibi olsa ohoooooo