• 01-01-2026, 17:30:24
    #1
    Yurt dışı telefonlar açıldı mı?
  • 01-01-2026, 17:31:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Evet, arkadaşlarımın kullandıkları açıldı.
  • 01-01-2026, 17:33:29
    #3
    Benimki henüz açılmadı. Hepsi yılın ilk günü mü açılıyor bilen var mı?
  • 01-01-2026, 17:37:07
    #4
    fatti0042 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimki henüz açılmadı. Hepsi yılın ilk günü mü açılıyor bilen var mı?
    Geçen sene benim 1 hafta sonra açılmıştı.
    Neyseki yd telefondan kurtuldum.
  • 01-01-2026, 17:41:49
    #5
    Selist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen sene benim 1 hafta sonra açılmıştı.
    Neyseki yd telefondan kurtuldum.
    İki tane telefon var yd biri OnePlus 10 Pro biri Apple 11 Pro dün aksam 11 Pro kapandı. Ben çift slot var sanıyordum tekmiş. E sime gecsem tekrar lazım oldugunda fiziksel sim çıkarmak gerekiyormuş. Birde E sime gecmek için 400-500 lira para istiyor telefoncu arkadaslar. OnePlus ne zaman acılır bilmiyorum ama en gec bir hafta evde eski telefon vardı onu kullanırım yine E sime gecmem
  • 01-01-2026, 17:44:10
    #6
    Evet açıldı benim cihazım.
  • 01-01-2026, 17:44:53
    #7
    1-9 veya 1-10 arası açılıyor sanırım.
  • 01-01-2026, 17:46:05
    #8
    BossX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet açıldı benim cihazım.
    ne zaman kapanmıstı cihazınız.
  • 01-01-2026, 17:49:11
    #9
    Coin_Nakit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne zaman kapanmıstı cihazınız.
    7. ayda kapanmıştı cihazım iphone 16 pro max çift sim modeli