Yurt dışı telefonlar açıldı mı?
15
●594
- 01-01-2026, 17:37:07Geçen sene benim 1 hafta sonra açılmıştı.fatti0042 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyseki yd telefondan kurtuldum. - 01-01-2026, 17:41:49İki tane telefon var yd biri OnePlus 10 Pro biri Apple 11 Pro dün aksam 11 Pro kapandı. Ben çift slot var sanıyordum tekmiş. E sime gecsem tekrar lazım oldugunda fiziksel sim çıkarmak gerekiyormuş. Birde E sime gecmek için 400-500 lira para istiyor telefoncu arkadaslar. OnePlus ne zaman acılır bilmiyorum ama en gec bir hafta evde eski telefon vardı onu kullanırım yine E sime gecmemSelist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2026, 17:46:05ne zaman kapanmıstı cihazınız.BossX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2026, 17:49:117. ayda kapanmıştı cihazım iphone 16 pro max çift sim modeliCoin_Nakit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle