fatti0042 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimki henüz açılmadı. Hepsi yılın ilk günü mü açılıyor bilen var mı?
Geçen sene benim 1 hafta sonra açılmıştı.
Neyseki yd telefondan kurtuldum.