Selist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen sene benim 1 hafta sonra açılmıştı.
Neyseki yd telefondan kurtuldum.
İki tane telefon var yd biri OnePlus 10 Pro biri Apple 11 Pro dün aksam 11 Pro kapandı. Ben çift slot var sanıyordum tekmiş. E sime gecsem tekrar lazım oldugunda fiziksel sim çıkarmak gerekiyormuş. Birde E sime gecmek için 400-500 lira para istiyor telefoncu arkadaslar. OnePlus ne zaman acılır bilmiyorum ama en gec bir hafta evde eski telefon vardı onu kullanırım yine E sime gecmem