• 01-01-2026, 18:02:42
    #10
    Hesna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, arkadaşlarımın kullandıkları açıldı.
    İphone mu telefon ?
  • 01-01-2026, 18:33:01
    #11
    fatti0042 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki tane telefon var yd biri OnePlus 10 Pro biri Apple 11 Pro dün aksam 11 Pro kapandı. Ben çift slot var sanıyordum tekmiş. E sime gecsem tekrar lazım oldugunda fiziksel sim çıkarmak gerekiyormuş. Birde E sime gecmek için 400-500 lira para istiyor telefoncu arkadaslar. OnePlus ne zaman acılır bilmiyorum ama en gec bir hafta evde eski telefon vardı onu kullanırım yine E sime gecmem
    cihaz ayarını değişiyosun esimi de fizikselden gösterebiliyosun
  • 01-01-2026, 19:45:54
    #12
    en geç hepsi 10 12 ocağa kadar açılır sanırım.
  • 01-01-2026, 20:20:25
    #13
    Üyeliği durduruldu
    3 telefonumda telefonu kapatıp açtığımda açıldı hocam.
  • 01-01-2026, 21:17:05
    #14
    2 adet s24 ultra var
    1 tanesi gece 00:30 sularında açıldı 1 tanesi hala açılmadı
    açılanın imeisi 351 ile başlıyor diğeri 353 ile. sanırım bundan kaynaklı olabilir
  • 01-01-2026, 21:35:00
    #15
    aspava06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 adet s24 ultra var
    1 tanesi gece 00:30 sularında açıldı 1 tanesi hala açılmadı
    açılanın imeisi 351 ile başlıyor diğeri 353 ile. sanırım bundan kaynaklı olabilir
    8 ile başlayan ne yapsın hocam
  • 05-01-2026, 10:35:20
    #16
    iPhone 15 pro max açılmadı henüz.