İki tane telefon var yd biri OnePlus 10 Pro biri Apple 11 Pro dün aksam 11 Pro kapandı. Ben çift slot var sanıyordum tekmiş. E sime gecsem tekrar lazım oldugunda fiziksel sim çıkarmak gerekiyormuş. Birde E sime gecmek için 400-500 lira para istiyor telefoncu arkadaslar. OnePlus ne zaman acılır bilmiyorum ama en gec bir hafta evde eski telefon vardı onu kullanırım yine E sime gecmem
cihaz ayarını değişiyosun esimi de fizikselden gösterebiliyosun