Sizce Bu Site Mantıklı mı?
5
●204
- 21-12-2025, 00:34:19Çok sevdiğim aynı zamanda mesleğim olan Havacılık ve Uçak teknolojilerine dair bir forum,pdf,eğitim paylaşma sitesi yapmak istiyorum.Ki yapmaya başladım ufak ufak.İnsanlar Soru soracak,cevap alacak,gereken kaynaklara ulaşacak ve havacılık ile ilgili bir çok yeni şeyler öğrenecek diye düşündüm.Bir fiili Havacılığın R10 hali gibi düşünebiliriz.Bu siteyi tamamen ücretsiz düşünüyorum.Ne bileyim SHGM Modülleri EASA modülleri B1.1 B1.2 modüllerinin soruları vs vs. bu tarzda hem genel kullanıcıyada hitap edecek hemde bir fiili bu işte olan adamlarada hitap edecek bir site düşündüm.Tutar mı? İki üçte olsa bişey harcanır mı
- 21-12-2025, 00:39:43Yok işte hocam bundan kaynaklı ben yapayım diyorum.Global çapta bi site gibisine düşündümdepresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2025, 00:42:55Aslında bilgi, tecrübe paylaşımı olarak çok iyi.
Ama yapay zeka olduğundan eksik kalabilir, zira yapay zeka tüm soruları zaten yanıtladığı gibi, her geçen gün daha da ileri seviye bilgileri veriyor. İnsanlar da yavaştan yapay zekaya yönleniyor.
R10 bilgi paylaşımından daha çok ticari olduğundan şimdilik ayakta. Para (menfaat) olmayan hiç bir proje kolayca tutulmaz artık.asabiserotonin bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 21-12-2025, 00:48:51Hocam ne olursa olsun ya.Yapay zekanın cevap veremediği şeyler bunlar amm,cmm gibi şeyler var bizim sektörde mesela böyle şeyleri yükleriz olur bi şekil yani gibi düşündüm olmadı yapay zekayı da işin içine entegre ederizMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2025, 02:15:10düzenli içerik sağlayan her site tutar hocam. düzenli ve sağlıklı içerik girin. gerisi gelir. Drone başlığı olursa ben de forumunuza üye olur

Hayırlı olsun ve kolay gelsin.