Aslında bilgi, tecrübe paylaşımı olarak çok iyi.
Ama yapay zeka olduğundan eksik kalabilir, zira yapay zeka tüm soruları zaten yanıtladığı gibi, her geçen gün daha da ileri seviye bilgileri veriyor. İnsanlar da yavaştan yapay zekaya yönleniyor.
R10 bilgi paylaşımından daha çok ticari olduğundan şimdilik ayakta. Para (menfaat) olmayan hiç bir proje kolayca tutulmaz artık.