Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında bilgi, tecrübe paylaşımı olarak çok iyi.
Ama yapay zeka olduğundan eksik kalabilir, zira yapay zeka tüm soruları zaten yanıtladığı gibi, her geçen gün daha da ileri seviye bilgileri veriyor. İnsanlar da yavaştan yapay zekaya yönleniyor.

R10 bilgi paylaşımından daha çok ticari olduğundan şimdilik ayakta. Para (menfaat) olmayan hiç bir proje kolayca tutulmaz artık.
Hocam ne olursa olsun ya.Yapay zekanın cevap veremediği şeyler bunlar amm,cmm gibi şeyler var bizim sektörde mesela böyle şeyleri yükleriz olur bi şekil yani gibi düşündüm olmadı yapay zekayı da işin içine entegre ederiz