Çok sevdiğim aynı zamanda mesleğim olan Havacılık ve Uçak teknolojilerine dair bir forum,pdf,eğitim paylaşma sitesi yapmak istiyorum.Ki yapmaya başladım ufak ufak.İnsanlar Soru soracak,cevap alacak,gereken kaynaklara ulaşacak ve havacılık ile ilgili bir çok yeni şeyler öğrenecek diye düşündüm.Bir fiili Havacılığın R10 hali gibi düşünebiliriz.Bu siteyi tamamen ücretsiz düşünüyorum.Ne bileyim SHGM Modülleri EASA modülleri B1.1 B1.2 modüllerinin soruları vs vs. bu tarzda hem genel kullanıcıyada hitap edecek hemde bir fiili bu işte olan adamlarada hitap edecek bir site düşündüm.Tutar mı? İki üçte olsa bişey harcanır mı