• 20-12-2025, 20:05:04
    #46
    FairyTales adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrar arayacak ve sen kabul edip gidiceksin gibi geliyor bana.
    Gelişmeleri takip ediyorum bakalım.
    Tek isterse gidim de derdini öğrenim niye ben neden benn yada bu ne hız yangından mal mı kaçırıyoz dimi hocam 😅 inş part 3 gelmez yoksa gelirse yandim ben 😁
  • 20-12-2025, 20:10:49
    #47
    UCUZ LİSANS TEDARİKÇİSİ🎉
    konu dışı: mesajlarda çok imla ve yazım hatası var.
  • 20-12-2025, 20:12:36
    #48
    MasterLisans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu dışı: mesajlarda çok imla ve yazım hatası var.
    Hocam açıklama : farkındayım amacım tez yazmak değil veya imla yazım kurallarına dikkat etmedim. Eğer dikkatli bir okur olduğunuz için bu yüzden yanlis yazimlar icin kusura bakmayin 🙏 az bucuk fark ediyorum sadece samimi ve dogal yazmak icin o sekilde yaziyorum. Bilerek yani 🙏🙏🙏🙏🙏
  • 20-12-2025, 20:18:05
    #49
    Herkes gitmeyin demesine rağmen diretmeye devam ediyorsunuz
  • 20-12-2025, 20:18:21
    #50
    UCUZ LİSANS TEDARİKÇİSİ🎉
    ahmetoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam açıklama : farkındayım amacım tez yazmak değil veya imla yazım kurallarına dikkat etmedim. Eğer dikkatli bir okur olduğunuz için bu yüzden yanlis yazimlar icin kusura bakmayin 🙏 az bucuk fark ediyorum sadece samimi ve dogal yazmak icin o sekilde yaziyorum. Bilerek yani 🙏🙏🙏🙏🙏
    şaka takıldım hocam genelde takılıyor gözüme.
  • 20-12-2025, 20:39:39
    #51
    Forum acayip bir yere gidiyor. Sen büyük bir ihtimal dolandırılırsın. Bugün olmasada yarın dolandırılırsın. Doğru kararlar alamıyorsun. İster iş hayatında ister sosyal hayatta işin zor. Dünyanın bu kadar kötü olduğu zamanlarda işin zor.
  • 20-12-2025, 20:52:56
    #52
    tosbaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum acayip bir yere gidiyor. Sen büyük bir ihtimal dolandırılırsın. Bugün olmasada yarın dolandırılırsın. Doğru kararlar alamıyorsun. İster iş hayatında ister sosyal hayatta işin zor. Dünyanın bu kadar kötü olduğu zamanlarda işin zor.
    Dolandirilmiyim zaten pek bir seyim yok ki hocam ama konunun özeti gibi bu saflıkta işim zor sanki benim düse kalka öğrencem ☺
  • 20-12-2025, 21:17:46
    #53
    Birkaç saat sonra (en geç yarın) kız tamam sen haklısın vs. gibi dönecek. Önceki konunda ben dahil kaç kişi uzak dur dedi hocam bunca insanın bir bildiği vardır da öyle demiştir değil mi? Şimdi ben desem yazarsa uzak dur diye yine sen dinlemeyeceksin. Muhtemelen olay örgüsü o sana özür mesajı vs. yazacak sende kanıp tekrardan yazışmaya başlayacaksın birkaç gün sonra seni dediğine getirecek. Umarım daha da aldanmadan nefsinize hakim olup kestirip atabilirsiniz. Yoksa -en iyisini Allah bilir tabii ama- işin sonu hayır görünmüyor.
  • 20-12-2025, 21:34:04
    #54
    TFTF1D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birkaç saat sonra (en geç yarın) kız tamam sen haklısın vs. gibi dönecek. Önceki konunda ben dahil kaç kişi uzak dur dedi hocam bunca insanın bir bildiği vardır da öyle demiştir değil mi? Şimdi ben desem yazarsa uzak dur diye yine sen dinlemeyeceksin. Muhtemelen olay örgüsü o sana özür mesajı vs. yazacak sende kanıp tekrardan yazışmaya başlayacaksın birkaç gün sonra seni dediğine getirecek. Umarım daha da aldanmadan nefsinize hakim olup kestirip atabilirsiniz. Yoksa -en iyisini Allah bilir tabii ama- işin sonu hayır görünmüyor.
    Yemin ederim manipüle ediyor sanırım baksanıza yazdı sözde numaramı silcek dayanamıyo yazıyor


    Az önce yazdı görüldü attım.

    Sanırım kafası gidik ben diyorum ki ailemi hemen getiremem o da ısrar ediyor sonra başıma kalır filan. Kırmak istemiyorum ama boşu boşuna başıma belayı aldım daha durmaz sanırım - 2500 tl ile fatura iptali yeni hat yeni fatura vs vs derken gitti gibi sağlık olsun yeni hat alcam 🥲 ufacık bir yanlis bircok yanlisa kapi aciyor herkes te haklı sanki önüme kimse cikmaz ben biliyorum şu işlerim yoluna girsin hayatımı en kısa sürede düzene kurcam inş.

    @google amca ve @youtube reis içinizden geçicem hayırlısıyla 🙏😎 konulara geri dönim kendime gelim artık gerçekten sizi de sıkmak istemiyorum konudan rahatsız olan varsa özür dilerim lütfen kırıcı olmayın. Bazı konularda iyiyiz bazı konularda düşük yetersiz kalabiliyoruz. Bu nedenle iyiki varsınız hep birlikte nice başarılara 🙂