Tekrar arayacak ve sen kabul edip gidiceksin gibi geliyor bana.
Gelişmeleri takip ediyorum bakalım.
Tek isterse gidim de derdini öğrenim niye ben neden benn yada bu ne hız yangından mal mı kaçırıyoz dimi hocam 😅 inş part 3 gelmez yoksa gelirse yandim ben 😁