konu dışı: mesajlarda çok imla ve yazım hatası var.
Hocam açıklama : farkındayım amacım tez yazmak değil veya imla yazım kurallarına dikkat etmedim. Eğer dikkatli bir okur olduğunuz için bu yüzden yanlis yazimlar icin kusura bakmayin 🙏 az bucuk fark ediyorum sadece samimi ve dogal yazmak icin o sekilde yaziyorum. Bilerek yani 🙏🙏🙏🙏🙏