Birkaç saat sonra (en geç yarın) kız tamam sen haklısın vs. gibi dönecek. Önceki konunda ben dahil kaç kişi uzak dur dedi hocam bunca insanın bir bildiği vardır da öyle demiştir değil mi? Şimdi ben desem yazarsa uzak dur diye yine sen dinlemeyeceksin. Muhtemelen olay örgüsü o sana özür mesajı vs. yazacak sende kanıp tekrardan yazışmaya başlayacaksın birkaç gün sonra seni dediğine getirecek. Umarım daha da aldanmadan nefsinize hakim olup kestirip atabilirsiniz. Yoksa -en iyisini Allah bilir tabii ama- işin sonu hayır görünmüyor.