• 19-12-2025, 12:12:44
    #1
    Merhaba. Kullandığım iPhone 11 var. 64 GB, renk: beyaz. Kozmetik olarak 10/10. Pil sağlığı 73. Cebe koymuyorum devamlı masada. Satsam ne kadara gider? İlan sitelerinden veya telefoncuya versem?
  • 19-12-2025, 12:13:59
    #2
    Merhaba hocam ben geçen gün gittim 128 gb beyaz tertemiz pil durumu 82 2-3 gün garantisi aktif var telefoncuya gittiğimde 13 e alırım demişti. Oradan pay biçerek sizinkisi 8-9 eder gibi geldi bana.
  • 19-12-2025, 12:14:51
    #3
    Sociget - SMM Paket Satış
    İlan sitelerinde ki ortalama fiyat ne ise hızlı satış istiyorsan 2K altı gibi düşünebilirsin.
  • 19-12-2025, 12:15:23
    #4
    Telefoncu tahminimce 7.5-9 arasında bir rakama alıp 12-13 gibi bir rakama satacaktır.
    Aciliyetiniz yoksa letgo - sahibindene 11500 gibi koyup 10kya kadar verebilirsiniz.
  • 19-12-2025, 12:15:40
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    Telefoncular 7 bin civarına alır, internette 9 civarına satılabilir ama pilin 80 altına düşmesi satışı yavaşlatabilir.
  • 19-12-2025, 12:16:01
    #6
    Cihaz dediğiniz kadar temizse 8500'den ben alırım
  • 19-12-2025, 12:24:59
    #7
    Çok teşekkür ederim.

    8 10k cok dusukmus. 15'e ilana koyayım ben alan olursa alır yoksa satmam daha ıyı açıkçası :d Mis gibi telefon hiçbir sorunu yok. Sıfırları 27-28 bin tl. en kötü ihtimal yarısı etmesi lazım diye düşünmüştüm.
  • 19-12-2025, 13:27:47
    #8
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim.

    8 10k cok dusukmus. 15'e ilana koyayım ben alan olursa alır yoksa satmam daha ıyı açıkçası :d Mis gibi telefon hiçbir sorunu yok. Sıfırları 27-28 bin tl. en kötü ihtimal yarısı etmesi lazım diye düşünmüştüm.
    selamlar hocam, iphone 11 ler artık güncelleme desteği almayacağı için piyasası baya düştü ve yavaşladı aslında. o yüzden bu fiyatlar 11 için gayet normal. kimse gidip sıfır 11 almıyor zaten artık.
  • 19-12-2025, 13:49:14
    #9
    hazarardatuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar hocam, iphone 11 ler artık güncelleme desteği almayacağı için piyasası baya düştü ve yavaşladı aslında. o yüzden bu fiyatlar 11 için gayet normal. kimse gidip sıfır 11 almıyor zaten artık.
    Bu guncellemeye takılan var mı gercekten. Ben alalı 3 yıl oluyor 1 kez güncelleme yaptım sadece. Bakalım 15'lere satabilirsek sansımızı deneyecegız tesekkur ederim.