Çok teşekkür ederim.
8 10k cok dusukmus. 15'e ilana koyayım ben alan olursa alır yoksa satmam daha ıyı açıkçası :d Mis gibi telefon hiçbir sorunu yok. Sıfırları 27-28 bin tl. en kötü ihtimal yarısı etmesi lazım diye düşünmüştüm.
selamlar hocam, iphone 11 ler artık güncelleme desteği almayacağı için piyasası baya düştü ve yavaşladı aslında. o yüzden bu fiyatlar 11 için gayet normal. kimse gidip sıfır 11 almıyor zaten artık.