Merhaba. Kullandığım iPhone 11 var. 64 GB, renk: beyaz. Kozmetik olarak 10/10. Pil sağlığı 73. Cebe koymuyorum devamlı masada. Satsam ne kadara gider? İlan sitelerinden veya telefoncuya versem?