selamlar hocam, iphone 11 ler artık güncelleme desteği almayacağı için piyasası baya düştü ve yavaşladı aslında. o yüzden bu fiyatlar 11 için gayet normal. kimse gidip sıfır 11 almıyor zaten artık.
Bu guncellemeye takılan var mı gercekten. Ben alalı 3 yıl oluyor 1 kez güncelleme yaptım sadece. Bakalım 15'lere satabilirsek sansımızı deneyecegız

tesekkur ederim.